《Թաքնված տաղանդների բացահայտում》նախագիծ

《Թաքնված տաղանդների բացահայտում》նախագիծ

Նախագիծն իրականացնելու համար պետք է օգտվել հետևյալ տեխնիկայից։

Տեխնիկան կազմված է 4 փուլից.

Փուլ 1.

Օգտագործվող տաղանդներ

Ես ունեմ լավ վերլուծելու կարողություն։ Օգտագործում եմ կյանքի տարբեր իրավիճակների և մարդկանց հետ շփման ընթացքում առաջացող քննարկումների ժամանակ։ Վերլուծում եմ իրավիճակը, բառերը, պատկերները, այն ամենը ինչ հասանելի է իմ գիտակցությանը։ Ունեմ Մարդկանց հասկանալու կարողություն։ Մարդկանց հետ շփվելով հասկանում եմ իրենց հոգեվիճակը, բնավորությունը և խոսում եմ այնպես, որ խոչնդոտներ չլինեն շփման ընթացքում։ Երբեմն ընկերներս դժվար իրավիճակներում դիմում են ինձ, կարողանում եմ հասկանալ իրենց, բացատրել։ Ունեմ ինձ զսպելու կարողություն։ Ես ունեմ շատ էմոցիաներ, էմոցիաներս արտահայտում եմ խոսելով, երբեմն այլ ձևերով, բայց կարողանում եմ զսպել ինձ, երբ կա անհրաժեշտությունը։ Սովորաբար վեճերի ժամանակ ինձ զսպում եմ, որպեսզի վեճն ավելի չխորանա կամ չազդի հարաբերությունների վրա։ Ունեմ բացատրելու կարողություն։ Երբ պետք է ներկայացնել կամ բացատրել ինչ որ իրավիճակ կամ երևույթ, ես կարողանում եմ հարմար բառեր գտնել, նաև կարողանում եմ շատ լավ համեմատություններ անել։ Կարող եմ մի թեմայի մեջ գտնել բացասական և դրական կողմերը, կարող եմ բանավեճերում մի հարցի շուրջ համաձայնության գալ։ Իմ բոլոր ուժեղ կողմերը հիմնականում արտահայտվում են հասարակության մեջ, մարդկանց հետ շփման ընթացքում։

Չօգտագործվող տաղանդներ

Ինձ մոտ լավ է ստացվում պարելը, բայց չեմ փորձում խորանալ այդ ասպարեզում, հարկավոր չէ, պարում եմ հաճույքիս համար։ Ունեմ ստեղծագործելու համար շատ լավ երևակայություն, բայց չունեմ հմտություններ։ Բայց եթե սովոր էի նկարել, կկարողանայի մտքերս ավելի լավ արտահայտել նկարելու միջոցով։

Փուլ 2. Ես նույն հարցերը տվեցի տարբեր մարդկանց, ուսուցչիս, մայրիկիս, ընկերներիս։ Ամբողջովին տարբեր պատասխաններ ստացա։ Հասկացա, որ ուսուցչիս համար՝ ես պատասխանատու եմ, վերլուծող եմ, կարող եմ ամեն ինչ անել, անգամ եթե չեմ կարող, մայրիկիս համար՝ ես լուսավոր եմ, ինքնուրույն, զրուցող, մարդու նկատմամբ առանձնահատուկ վերաբերմունք ունեցող, ընկերներիս համար՝ ես հավատարիմ եմ, լավ խորհուրդ տվող, կազմակերպված, հասկացող, ստեղծագործող, լավ գաղափարներ ունեցող, տարբերվող տեսակետ ունեցող։

Փուլ 3. Ես հասկացա որ ես բոլորի հետ նույն ձևով չեմ շփվում։ Բոլորը տարբեր պատասխաններ տվեցին, բոլորը տարբեր կարծիքներ ունեին իմ մասին։ Նոր տաղանդներ չբացահայտեցի, բայց վերհիշեցի թե առաջ ինչ տաղանդներ էի օգտագործում։

Փուլ 4. Ես վերհիշեցի իմ ստեղծագործելու տաղանդը, որի մասին մոռացել էի։ Ես հիշեցի, որ առաջ շատ էի գրիչս ձեռքս բռնում ու թղթի վրա անվերջ գրում, մտքերս արագ արագ տպում էի թղթի վրա։ Որոշեցի, որ պետք է նորից գրիչս ձեռքս առնեմ, որովհետև այդ տաղանդի շնորհիվ ես մի մարդ էի, ով ինքն իրենից գոհ էր, այժմ ես նորից կփորձեմ վերականգնել տաղանդս ու ինձ նորից այն մարդը դարձնել, որ միշտ ուզեցել եմ լինել։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s